En rolig dag i vänners sällskap

I dag, söndag ett riktigt härligt avslut på en skön helg. I dag for jag hem till min kära väninna Helen för en hel dag med scrap. Där träffade jag också mina goa vänner Marie och Kerstin. Åh så roligt att få träffa Kerstin. Det blir inte så ofta, eftersom Kerstin bor i Nässjö. Så att hon kom upp denna helg var en trevlig överraskning.

Helen bjöd på en härligt god och färggrann lunch och till fikat blev det en ”fruktbomb”, cheesecake med citron smak med ett berg av frukter över. Så gott, men ack så mätt man blev.

IMG_5760

Eftermiddagen bjöd på en överraskning, som jag från början var lite tveksam till. Magnus, Helens man hade riggat upp sin fotostudio och ville ta foton på oss. Hmm måste erkänna att jag inte var så superförtjust i iden, då jag lätt känner mig obekväm i att bli fotad.

Dels tog han enskilda foton på oss och därefter tillsammans. Vi tog både vanliga foton och foton där vi klädde ut oss. Fastän jag kände mig väldigt obekväm vid situationen, så var det väldigt roligt och kul att se de fina foton sedan. Oc jag måste också erkänna att vi hade väldigt roligt under gruppfotograferingen.

IMG_5765

TACK Magnus för den roliga överraskningen.

IMG_5766(Fotograf Magnus Lillieborg)

Efter fotograferingen fortsatte vi att scrappa och som vanligt…..

hade jag packat med mig alldeles för mycket saker. Men jag hann i allfall göra färdigt ett veckouppslag i mitt abum. Foto på detta kommer senare i veckan.

//Jenny//

Detta inlägg publicerades i foto/kamera, Scrapträff med tjejerna och märktes , , , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar