önska kostar ingenting

I dag har jag haft en härlig semesterdag tillsammans med mina barn som har sportlov. Dotra hade varit och handlat snacks och efter en lång sovmorgon och frukost till tv4 morgonprogram så hyrde vi en film som vi tittade på.

Efter filmen skulle dotra och jag ge oss ut på en löpartur, 3 km. Men efter att ha ätit så mycket snacks var lusten för löpning som bortblåst. I stället tog vi en promenad.

Väl hemma bakades en rabarberpaj och sedan tände vi ljus och förberedde för en myskväll med hela familjen och Lets dance på tv.

I morgon kommer svärfar och svågern på lunch. För övrigt en ganska lugn helg hemma. Maken och jag tänker ge oss ut på en lång löpartur. Målet är 2 mil. Rekord längd för maken och för mig hoppas jag att det blir en bekräftelse på att jag fortfarande kan. Sist jag sprang 2 mil var 2013 och snart närmar sig Womens health halv marathon.För ett tag sedan vann jag en startplats i travellink team till detta lopp. Det ska bli så kul. Så den 25 april är det dags för 21098 m snittslad bana på södra Djurgården/Stockholm.

Surfade runt och hittade två stycken löparklockor, hmmm kostar lite, men önska kostar ingenting. Någon gång kanske….

IMG_9325

Garmin vivoactive

eller

IMG_9328

Tomtom runner cardio

Må så gott!

//Jenny

Det här inlägget postades i Löpning, Lopp, Träning och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

