Vårkänslor, löpning och en mysig helg framför oss

Så härligt det kändes att knalla iväg till bussen i morse. Solen försökte tränga fram i morgondisen och man kunde ana att denna dag skulle bjuda på härligt ”vårväder”. Mycket riktigt när det var dags att gå i väg till ateljén med barngruppen så var himlen klarblå och solen sken. Så härligt.

Så när arbetsdagen var slut blev det en tur in i shoppingcentrumet för att inhandla en vårjacka.

Hoppas på att kunna inviga den i morgon tillsammans med min vårskor.

Väl hemma snörade jag på mig mina löparskor. Sex kilometer med trevligt sällskap. Så skönt och avkopplande efter en arbetsdag att få ge sig ut och träna. Nu är det tre veckor kvar till Premiärmilen. Så på lördag blir det milsrundan igen:)

I morgon är det min tidiga fredag. Fredagen bjuder på fika tillsammans med min kära syster och därefter en lugn hemmakväll. På lördag, melodifestivalen och middag hos svågern och svägerskan.

Ser fram emot en trevlig helg:)

20140306-221813.jpg

Må så gott!
//jenny//

Det här inlägget postades i Allmänt, Familj, Löpning, Lopp och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

