Project life……väntar på ett nytt kit… och dags för 2013

Mitt project Life album för 2012 är äntligen färdigt, dags att börja med 2013. Känns lite som att jag ligger efter=)

Men för ett tag sedan hittade jag en jätte bra app ”Momento” som jag laddade ned till min iphone. En app som länkar in mina FB inlägg, blogg inlägg samt med möjlighet att skriva små dagboksanteckningar. I och med att iPhone numera är uppdaterad till iOS 7.02 så har också fotoalbumet förbättras så att man kan se sina foton sorterade utefter datum, år eller månad. Förra året var räddningen att jag hade fotat och sorterat in i en mapp på datorn varje vecka, tillsammans med mina minnesanteckningar vecka för vecka gick det ganska smidigt att sortera in och skriva journaling för alla årets veckor i efterhand.

Mitt album 2012:

Vecka 1:

DSC_3662

 

Vecka 2:

 

DSC_3663

 

Vecka 3:

DSC_3226

 

Vecka 4:

DSC_3228

 

DSC_3229

 

DSC_3667

 

Vecka 5:

 

DSC_3230

 

Vecka 6:

 

DSC_3231

 

DSC_3232

 

DSC_3233

 

DSC_3234

 

Vecka 7:

 

DSC_3235

 

Så nu är det dags att ta tag i 2013=)

Men innan dess väntar jag på mitt PL-kit från Crazy Monday:

1-img_3275

 

6 x Echo Park “Fun in the Sun” journaling & filler cards 4×6″

3 x Echo Park “Fun in the Sun” journaling &filler cards 3×4″

4 x WRMK “Memo” double sided journaling & filler cards 3×4″

3 x Elle’s Studio journaling cards 3×4″

3 x Elle’s Studio circles

1 x Elle’s Studio week days sheet

1 x Elle’s Studio stamp

1 x Love my Tapes washi tape “Green chevron”

1pkt of  Freckled Fawn enamel dots “neon”

2 x Freckled Fawn paperclips “arrow”

3 x Jillibean Soup polaroid frames “woodgrain” (misc design)

1 x 2Crafty chipboard word “family”

1 x PaperBakery flair button “Hello” (not in photo)

1 x Basic Grey alpha sheet blue

//Jenny//

Detta inlägg publicerades i foto/kamera, Project life, shopping och märktes , , , , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar