Butterfly

När jag fyllde år i höstas firade vi min födelsedag med att åka till Fjärilshuset, för att titta på alla de enorma och vackra fjärilarna. Fjärilshuset har varit ett ställe som jag länge har velat besöka. Rekommenderar verkligen ett besök dit, speciellt för er som gillar att fotografera. Eftersom luftfuktigheten var ganska hög så var det svårt att få till skarpa bilder. Men några fina foton blev det i alla fall och här nedan ser ni ett av dessa foton.

butterfly

Jag har använt mig av mönsterpapper från Roby Rock-It och Primas ”Zephyr”. Jag chalkade alla kanter på mönsterpapprena med min Distress Ink dyna. Innan jag satte fast mönsterpapprena och fotot så splashade orange färg här och där på pappret med min Distress Stain flaska.

butterfly remsor

butterfly blommor

Allt material hittar ni hos Scrapbruket.

Må så gott!

//Jenny//

balsam

Detta inlägg publicerades i DT alster Scrapbruket, foto/kamera, Layout 12X12 och märktes , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Butterfly

  1. Hegu skriver:

    Vilken läcker layout…gillar det oranga splattarna!:)

Lämna en kommentar