En skön löpartur i mörkret belönas med semlor och en ny bok

Efter en dag med svag huvudvärk var det skönt att snöra på sig löparskorna och ge mig ut i den friska och härliga kvällsluften för en behaglig löparrunda på 5 km.

IMG_8252

Med min löparlista (spotify)  i öronen och reflexvästen på så gav jag mig iväg på min vanliga runda. I slutet av rundan kommer en lång och brant backe. Försökte att fokusera lite extra på min löparteknik för att lättare komma upp för backen och faktiskt så kändes det lättare än på länge eller så var det kanske semlan där hemma som lockade.

IMG_8119

Väl hemma väntade pasta carbonara som dotra hade lagat, så gott!

I kväll blir det fika med semlor och sedan boar jag in mig i fotöljen med min nya bok, ”Anna-Lisas antik”

design-annalisas-cover

fullskarmsinfangning_2013-04-14_165021bmp_516ac7729606ee31654221d7

Må så gott!

//Jenny

Det här inlägget postades i Löpning och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

