Project life vecka 8

Här kommer mina sidor för vecka 8, project life:

DSC_4175

 

Ofta fyller jag upp mina sidor med citat från Pinterst, denna handlar om löpning.

DSC_4177

 

Nyhet, Prinsessan Madeleine fick en dotter måste dokumenteras, makens wiskeyprovning och min löpning såklart.

 

DSC_4179

DSC_4180

 

En insert sida med foton från programmet jag köpte på musikalen ”Flashdance”

 

DSC_4178Utklippta foton från programmet till musikalen ”Flashdance”. Fotade också vår projektorduk när vi såg på melodifestivalen.

DSC_4181

 

Prinsessan Estelle fyllde två år denna vecka. Fotot dekorerades med ett slott.

//Jenny//

Det här inlägget postades i Project life. Bokmärk permalänken.

Kommentera

