Ibland blir inte den uppmålade bilden som man har tänkt sig!

Äntligen hemma igen efter 10 tunga kilometrar. Ja den vackra löparrundan var fortfarande lika vacker, den slingrande sträckan längs vattnet och bron över ån….

Men ack så tunga varje kilometer kändes. Det var först när jag kom till 7 km som jag kände att kroppen var med på tåget och kom in i löparkänslan.

Summa av kardemumman, 7 TUNGA kilometrar då jag längtade tillbaka till min mysiga scraphörna. De sista 3 km riktigt sköna, bra tempo och bra flyt.

Men i alla fall nöjd över att jag kom iväg.

Nu ska vi fixa i ordning oss för e trevlig middag hos svågern och svägerskan.

I kväll blir det melodifestivalen.

1002059_10152034169621731_889180160_n

Må så gott!

Jenny

Det här inlägget postades i Löpning och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

