En layout, we are familly

Oj, det känns som det var evigheter sedan jag bloggade en layout. Den senaste tiden har det inte blivit då mycket layouter. De gångerna som jag har haft tid att boa in mig i min scraphörna har ägnats åt mitt project life album för 2012.

Men för någon helg sedan var jag på crop hos Scrap-Perra. En hel del project life scrappades, men också denna layout:

we are familly

we are familly närbild

Må så gott!

//Jenny//

Det här inlägget postades i Layout 12X12 och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till En layout, we are familly

  1. Aase/ängel60 skriver:

    Så fin, gillar enkelheten. Clean & simply är också min melodi när det gäller LO

Kommentera

