Väntar på mitt första PL-kit från Crazy Monday.

Nu börjar jag närma mig slutet på 2012 i min Project Life pärm. I dag gjorde jag klart vecka 49… så snart kan jag börja med 2013.

Man kan minst sagt säga att jag ligger efter, men är så glad att jag har varit nogrann med att föra små dagboksanteckningar i min iPhone och fotat varje vecka. Så allt finns där och bara väntar på att jag ska kunna sätta i gång med 2013.

Tidigare har jag prenumererat på Unity stamp Kit, men beslöt mig nu för att pausa och istället prenumerara på något scrapbooking kit. Jag valde ett PL- kit ifrån Crazy Monday.

Så nästa vecka beräknas det landa i min låda…eller kanske veckan efter.

1-img_2843

PL-kit innehåll:

6 x Carta Bella “Hello Again” journaling & filler cards 4×6″

6 x Carta Bella “Hello Again” journaling &filler cards 3×4″

6 x WRMK “Memo” double sided journaling & filler cards 3×4″

1 x PaperVine washi tape “Day of the week”

4 x Freckled Fawn arrows “yellow”

1 x Chic Tags “September” ticket

3 x Chic Tags speech bubbles

10 x Studio Calico ”people” wood veneers

1 x MME “Cut & Paste” tiny word sticker sheet

3 x D-Lish scraps canvas hearts

1pkt of Basic Grey “Persimmon” acetate alpha

2m of  Divine Twine “Pink” solid twine

Nu ska jag ta tag i tvätten och sedan boa in mig i min scraphörna för att scrappa vecka 50=)

//Jenny//

Det här inlägget postades i Project life och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

