Drömlandet, ett kort till MoMannings utmaning

Ny vecka och en ny utmaning hos MoManning. Denna gång ”Anything goes” with a MoManning. Till denna utmaning valde jag att använda mig av en söt liten digi, en tjej som skall gå och sova. Till detta hittade jag ett notpapper med texten ”Drömlandet”, vilket fick dekorera min bakgrund.

Så här blev kortet:

drömlandet fram3

 

drömlandet ansikte

Jag har färglagt digi motivet med mina copic ciao och copic sketch.

drömlandet

 

Så här ser kortet ut från sidan:

drömlandet sidan

 

Engelska:

Another week and a brand new challenge at MoManning. This week ”Anything goes”, and here are my enter. I have used a digi with the cutest little girl, who are going to bed.

Behind the girl, can you see a note paper with the Swedish word for ”Dreamland”. I thought this sentiment would be perfect for this little cutest girl.

Må så gott!

//Jenny//

Det här inlägget postades i Alster med digi stämplar, MoManning och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Drömlandet, ett kort till MoMannings utmaning

  1. AnjaCardz skriver:

    Oh, you have already done a Christmas card … and a really cute one! Love the traditional colours and the song text as background.
    Thank you so much for joining us at Mo’s Digital Pencil!

    Hugs, Anja

Kommentera

