En hel dag med scrap hos goa Helen

I går packade jag min scrapväska och for till Helen. Och denna gång blev det faktiskt en liten packning. vilket är ovanligt för mig. Men denna gång skulle vi scrappa i våra Project Life pärmar. 

Det blev en härlig dag tillsammans med Helen vid scrapbordet. Helen bjöd på god Broccolipaj och rabarberpaj med egengjord kanel glass. Riktigt gott.

Och fastän jag tyckte att jag skulle få såååå många timmar till att scrappa så gick tiden så fort, men så ska det väl vara om man har roligt.

TACK Helen för en härlig dag=)

IMG_2669

 

IMG_2668

(Min väninna Helen)

IMG_2667

(Ett Project Life uppslag)

Denna receptbok bläddrade jag i hos Helen, funderar på att köpa den. 

IMG_2665//Jenny//

Det här inlägget postades i Project life, Scrapträff med tjejerna, shopping och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till En hel dag med scrap hos goa Helen

  1. alaemmeli skriver:

    Åh så mysigt! Är också sugen på en sådan däringa väska! Ser riktigt smart ut och snygg är den också! Har du den packad även hemma eller packar du den när du ska iväg? Kram vännen min! Lever fortfarande på vår roliga helg vi hade! ♥

Kommentera

