Första semesterdagen.

Måndag och semester, så efterlängtad och så skönt.

I dag har jag njutit av det vackra sommarvädret. Morgonen bjöd dock på moln och solen var långt i från att kika fram. Då vädret inte var så lockande passade jag på att uträtta ärenden. Jag hann med att boka tid hos frisören, klippning och färgning. Åka en sväng till Jula och handla en väska till förvaring av mina Project life dekos. Samt tvätta två maskiner med tvätt. När detta var klart hade molnen på himlen skingrats och solen lyste klart från en blå himmel. Så resten av dagen låg jag i min solstol i bikini och latade mig. Så skönt, inga måsten eller krav. Ja, jag pausade förstås för att laga lunch och skjutsa dotra till en kompis.

IMG_2615

IMG_2612

 

Medan jag låg och solade passade jag på att kolla igenom posten. Fick ett reklamblad ifrån Lidl som på torsdag har bra pris på träningsshorts 49.90 kr. Ska nog ta en sväng förbi Lidl och kika närmare på dem. Kanske blir det ett par rosa=)

IMG_2613 På kvällen blev det löpning,  en härlig milsrunda i kvällssolen. Därefter röjde jag i trädgården, vattnade blommor och klippte buskar.

Må så gott!

//Jenny

 

 

Det här inlägget postades i Löpning, Semester, shopping, Trädgård, Träning och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

