Dream big little

Förra helgen var dotra och jag på Panduro tillsammans med min vän Emmelie. Moa var sugen på att testa på att leka med mister och stämplar och ville göra en egen ART book. Så nu i veckan fixade jag i ordning en bok till henne s om hon dekorerade. I måndags satt dotra och jag och scrappade med våra respektive ART book i min scraphörna.

Så här blev min sida till min ART book.

dream

dream uggla

dream sidan

Texten ”Dream” kommer från Catlifepress och de små alfabetsstämplarna  (texten på grenen) har jag köpt på Granit.

Må så gott!

//Jenny//

balsam

Det här inlägget postades i Art book och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Dream big little

  1. Hegu skriver:

    Vad fin sida du gjort…men nu är jag ju också nyfiken på Moas sida! 🙂

Kommentera

