Ett kort till min syster.

Förra veckan fyllde min syster år, så klart att hon måste få ett scrappat kort. Jag valde att göra ett kort med en härlig ”mullig” önskeängel på, MoManning så klart=)

Så är blev kortet:

DSC_3133

 

DSC_3132

 

Jag har färglagt motivet med mina copic ciao pennor. Vingarna fick ett lager stickles på sig.

DSC_3134

 

Avslutningsvis skrev jag ordet Grattis med min dymo och satt fast på en vimpel.

Må så gott!

//Jenny//

Det här inlägget postades i kort, MoManning och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Ett kort till min syster.

  1. DymoSupport skriver:

    Kortet är trevligt! Vi tycker om en sådan kreativ användning av vår DYMO produkter 🙂
    Med vänliga hälsningar,
    Denitsa Stoyanova
    DYMO Helpdesk

Kommentera

