Today is your day, ett kort (MoManning)

Denna dag har jag tillbringat ute i trädgården. Arbetet med taket har fortsatt och nu är allt äntligen klart så att snickaren kan ta över i morgon. Har också hunnit med att fixa lite i mitt växthus. I dag har jag sått Romansallad och planterat om min squash och sockerärtor.

Någon löpning blev dock aldrig av, kände i går kväll av min hals och förkylning igen efter en dags hårt jobbande med taket och trädgården. Vi får se hur det blir i morgon.

I morse gjorde jag ett kort med en söt bestämd liten tjej från MoManning. Så här blev kortet:

pippi

Mönsterpapperna är från Prima ”Believe” paper pad 6X6″

pippi närbild

Som vanligt har jag färglagt motivet med mina copic ciao pennor och en blender.

pippi kattHittade en söt liten katt i mina gömmor som fick pryda ena hörnet av kortet. Texten ”Today is your day”, är en stämpel från Unity stamp kit.

pippi sidan

Må så gott!

//Jenny//

balsam

Det här inlägget postades i Alster med digi stämplar, Huset, kort, Mitt växthus, MoManning och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

