En mysig helg i Nässjö

Jaha nu är vi här:)
Min resa till Nässjö började inte så bra. Jag och min vänninor blev strandade på centralen i 2.5 timme. Det var fullkommligt kaos med alla tåg söderut som var försenade.

image

Väl framme i Nässjö vid 22 tiden blev vi upphämtade av Pelle, Kerstins man. Kerstin hade lagat en god morotspaj som vi njöt av väl hemma hos Kerstin.

Tyvärr hade min förkylning inte blivit bättre, snare sämre… Så att skippa löpningen i veckan var nog ett klokt val.

Gårdagen ägnade vi åt att scrappa medan regnet öste ned och åskan mullrade. Men i dag, strålande väder och ett besök i Nässjö och Eksjö är planerad.

Vi startade dagen med ett besök till marknaden i Nässjö.

image

Efter marknaden for vi till Eksjö för lunch och shopping i mysiga butiker.

image

Dagens lunch blev en härlig räksallad.

image

En härlig dag. Med mycket shopping. För jag kan ju inte hjälpa att mina goa vänner ”släpade” in mig i butiker där varorna skrek köp mig det är REA:)

image

Nu,väl hemma hos Kerstin igen. En trött och mycket förkyld lilla jag slappar och scrappar. Men en mycket nöjd sådan, som i dag har fyndat rejält:)

Må så gott!

Jenny

Det här inlägget postades i Scrapträff med tjejerna, shopping, Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

