It’s all about finding the calm in the caos, en ART journaling

Här om dagen boade jag in mig i min scraphörna tillsammans med en kopp kaffe. Detta var vad jag skapade till min ART book.

chaos

Jag grundade hela sidan med ett lager Gesso. Därefter lekte jag med Modeling paste,mist, guld akrylfärg,pennor, Utee, Distress Ink pennor samt olika stämplar.

chaos klockor

chaos prickar

Må så gott!

//Jenny//

balsam

Det här inlägget postades i Art book, Art journaling och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

