Trött och mör i kroppen…nu soffläge

Denna vecka har det verkligen varit så härligt vårväder. Solen har lyst på en klarblå himmel hela veckan och jag har längtat tills i dag då jag skulle ha möjlighet att ge mig ut och springa. Väl hemma skippade jag mitt kaffe och bytte om till mina löparkläder direkt. I dag ville jag testa om jag skulle orka att utöka antal km och därför ville jag ge mig av så tidigt som möjligt. Kaffe fick helt enkelt vänta.

Jag måste hitta bättre löparrundor. Det känns lite tråkigt att behöva springa vissa sträckor flera gånger för att få ihop rätt antal km. Fastän solen lyste så var det riktigt kallt, framför allt kände jag det när jag kom tillbaka. Händerna var så kalla, kände mig iskall men värmdes snabbt upp av en varm dusch.

I dag slog jag mitt rekord, 15 km blev det. tid 1,35 h. Lite stolt, klappar mig själv på axeln=)

images

 

Nu är det soffläge, en kopp kaffe och Mästerkocken på tv som gäller. Soffläge, filt och mina nya mjukisbyxor från Gina tricot.

62215801001_tn

 

 

Må så gott!

//Jenny//

 

Det här inlägget postades i Löpning, shopping och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Trött och mör i kroppen…nu soffläge

  1. Petra skriver:

    Vad duktig du är : )

Kommentera

