The sweetest thing, ett kort

Trots middagslagning (min tur att laga mat), har jag i kväll hunnit med att scrappa  ett kort och en layout. Layouten kommer jag att blogga hos Scrapbruket i morgon.
Så här blev kortet:
the sweetest thing
Digi stämpeln kommer från Some Odd Girl, en av mina nyaste inköp av digis. Mönsterpapperna kommer från min spillbitslåda. Texten ”The sweetest thing” kommer från remsan som sitter på mönsterpappret som beskriver kollektion och fabrikat.
the sweetest thing motiv
Som vanligt har jag färglagt mitt motiv med mina copic ciao pennor.
the sweetest thing sidan
the sweetest thing sidan närbild
Nu blir det Tv-soffan, lite kaffe och sedan ett inspelat avsnitt av ”Arrow”.

Må så gott!

//Jenny//

balsam

Det här inlägget postades i Alster med digi stämplar, kort och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

