En namn tag till min copic väska

För någon vecka sedan beställde jag en väska till mina copic ciao pennor. En väska som jag har tänkt att ha som förvaring när jag är på scrapträff eller liknande. Denna rymmer 72 stycken pennor. Så här ser den ut:

copic väska

copic väska öppen

Min namntag:

copic väska tag

Digi stämpeln kommer från MayzyArt. Jag har färglagt henne med mina copic ciao pennor. Namn stämpeln har en gammal DT kollega från MiMas scrapbooking gjort. Tagen kommer från ett par byxor som jag har köpt hos Capri design.

Så här ser min hemma förvaring av mina pennor ut. Som ni förstår är denna väska lite stor att släpa med på scrapträff. Denna väska är egentligen en väska för cd skivor.

copic förvaring

copic förvaring ovan

copic förvaring innuti

copic förvaring set

Det här inlägget postades i Altered, Förvaring, Scrapstudio och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

