Some Odd Girl, en digi…A perfect day

Här om dagen satt jag framför tv:en och färglade några nya digi stämplar, ett av dessa var detta söta par från Some Odd Girl. Så här blev kortet:

par

Jag har använt mig av mönsterpapper från Prima Romance Novel 6X6″ paper stack.

par närbild

Den söta digin har jag färglagt med mina copic ciao pennor och en blender.

par sidan

Den 31 augusti-1 september har jag anmält mig till Scrap-Perras scrapevent ”Creative Moments”, två heldagar med scrap, scrapperras butik på plats och härliga workshops. Jag har anmält mig till Åsa Danielssons (scraphorse) copics kurs, både nybörjare och därefter fortsättning. Det ska bli så kul, längtar. Har även anmält mig på Nathalie Kalbachs kurs Yawp (Panpastels, ART journling).

I morgon visar jag min copic väska med namntagen=)

Må så gott!

//Jenny//

balsam

Det här inlägget postades i Event, kort och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

