Måndag igen

Måndag igen.

Helgen kom och gick i ett rasande tempo. Lördagskvällen tillbringade vi hemma hos svågern och svägerskan. Det bjöds på hemmagjord pizza, snacks och gott att dricka. En riktigt trevlig kväll som slutade sent….. Klockan var nog närmare 04:30 på morgonen innan vi gick och lade oss. Helt galet, vilket straffades sig dagen efter då jag var sååååå trött. Söndagen blev en slappar dag framför tv i soffan, i stället för att scrappa som jag egentligen hade planerat. Så de nya stämpel motiven från MoManning fick vänta.

I kväll har jag sprungit 5 km på löpbandet, kändes riktigt tungt. Kanske var det  få timmarnas sömn i helgen som påverkade. Jag sprang i alla fall i tempo 11 i 4 km och tempo 8 i en km. Det var riktigt jobbigt men riktigt skönt efteråt. Någon styrketräning blev det dock inte. Jag har inget att skylla på mer än att det som vanligt är så tråkigt. Nu har jag beställt en träningsvideo , eller rättare sagt två stycken. Hoppas på att det ska bli roligare att träna styrka genom dessa:

10 Minutes Solution Blast off belly fat

Platt mage, stark rygg iFORM

Någon som har testat dessa?

Efter löpningen jag boade jag äntligen  in mig i min scraphörna. I dag blev det ett ”Tripel Easel heart card”. Hittade ingen beskrivning utan fick utgå från ett foto på Pinterest. Tyvärr hann det bli för mörkt för att fota, så det få bli i morgon i stället.

Nu ska jag njuta av min kopp te och sedan blir det natti natti.

DSC_1645

Tänk att min jul amaryllis blommar igen, helt galet=)

Må så gott!

//Jenny//

 

Det här inlägget postades i Allmänt, Familj, Löpning och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

