Fler sidor till mitt Sn@p album BOM 2013

Från början hade jag tänkt att ha två stycken Sn@p album till mitt BOM album 2013. Men inser nu, att det nog kommer att bli fler. Min första tanke var att en albumet skulle täcka månaderna januari – Juni och det andra Juli – December. Men nu när vi är inne i februari månad så märker jag att albumet nog bara tar 3 månader och då har jag inte scrappat om alla veckor, utan endast om speciella händelser. Men med lite notiser citat och ART journaling sidor i så fylls albumet snabbt.

Så här blev sidorna för januari:

DSC_2189

Varje månad har ett almanacksblad.

DSC_2185

Firade far med familj och släkt.

DSC_2188

Små notiser i från livet.

DSC_2193

Min löpning

Kika in i morgon så visar jag flera sidor från albumet/januari.

Må så gott!

//Jenny//

balsamSn@p

Det här inlägget postades i Allmänt, Sn@p och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

