Lite nytt till garderoben.

Kläder… Kan man få för mycket? Och hur kommer det sig, undrar maken min att hur mycket kläder frugan än har så har hon aldrig något att sätta på sig när man ska på middag eller annat? Är det någon som känner igen det här? Men trots att jag har mycket kläder kan jag nog ärligt säga att jag inte har ett så dyrt klädes konto  Oftast köper jag mina kläder på reor, men det händer även att jag fastnar rejält för ett klädesplagg som jag inte kan vänta på utan bara måste ha helst igår.

Om ni gillar märkes kläder så rekommenderar jag verkligen ”Campadre”. Ett webbföretag som säljer märkes kläder till kraftiga rabatterade priser. Man anmäler sig via nätet för att få deras nyhetsbrev. Där efter får man deras nyhetsbrev varje dag med olika märkes varor till rabatt. Man hittar allt där! Allt från kläder, skor,smycken och inredning till teknikprylar. är ni intresserade kan i också lämna er mail adress här eller maila mig, jennys-kreativasida(snabela)tele2.se, så kan jag anmäla er. Är man medlem och anmäler vänner o.s.v.  för nyhetsbrev så kan man som medlem nämligen få 100 kr i värdecheck.

Vid anmälan så förpliktar man sig inte till något och det går när som helst att avsäga sig nyhetsbrevet.

I dag så beställde jag ett par byxor som jag bara måste ha, bloggade om dem i ett tidigare inlägg här om veckan. Dessa var inte från Campadre utan från ett företag som heter Capri collection. Tyvärr var den khaki gröna nyansen slut så istället blev det dessa, Mitzi pants:

0000819_mitzi_pants_ocean_blue_300

(foto lånad från Capri designs hemsida, se länk ovan)

Denna härligt cerise rosa tröja har också hamnat i min garderob, en mönsterstickad tröja från Lindex. 199 kr och ni hittar den HÄR.

S0000006928432_F_W40_20130115093657

(foto lånad från Lindex hemsida)

//Jenny//

 

Det här inlägget postades i shopping och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

