Nya byxor…..Ja inte nu, men sen kanske

I går sprang jag runt som en rastlös höna….hmmm sprang var väl att ta i….lufsade kanske. För förkyld för att kunna springa på löpbandet och för rastlös för att kunna vila, vilket jag egentligen nog borde ha gjort.

Men i kväll har det blivit soffläge med filt och laptop i knät. Det hals onda har gått över men är istället är jag täppt i näsan och nyser. Jag har ont i kroppen men ingen feber. Men eftersom jag jobbar på förskola (min egen teori), så blir jag väldigt sällan sjuk, peppar peppar ta i trä. I stället får jag lindrigare varianter som sitter i länge. Vilket i för sig är ganska skönt, men ibland kan det vara bättre om det  i stället kan bryta ut rejält och sedan försvinna ganska snabbt.

Hoppas nu på att min lugna kväll ska göra så att jag mår bättre i morgon, och att den lugna helgen ska göra så att jag kan börja träna nästa vecka igen.

Så denna kväll har ägnats till att surfa runt på cyber samt bälja kaffe i stora lass.

Hittade dessa tuffa byxor, så snygga….vill ha:

0000817_mitzi_pants_khaki_green_300

(foto lånad från Änglafröjds hemsida)

Hittade dessa HÄR.

Nu blir det mer kaffe och kanske en kopp te och lite tv tittande.

Må så gott!

//Jenny//

Det här inlägget postades i Allmänt, shopping och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

