En sked med en KRAM

Fortfarande förkyld. Det gör inte längre ont i halsen med istället så är jag snuvig och känner mig tung i huvudet och är öm i mina bihålor. Så summa av kardemumma, ingen löpning i dag heller. Hade tänkt att ta en promenad i stället, men när jag kom hem så yrde snön runt husknuten. Så en långpromenad lockade inte direkt.

I stället för att bädda ner mig i soffan så kryper det i kroppen av rastlöshet. För trött i kroppen för att göra något samtidigt som jag vill ut och springa. Galet, ja minst sagt.

Så i kväll har jag mest irrat runt här hemma och suckat. Nu har jag äntligen  landat med en kopp kaffe och ägnar mig åt att surfa runt på olika bloggar och webshoppar.

Detta halsband landade i min låda förra veckan. Ett halsband som jag hittade hos Signerat, en webbutik som liknar butiken Designtorget. Där olika hantverkare säljer sina alster. Formgivaren till detta smycke heter Torian. Ni hittar hennes alster HÄR.

DSC_1975

DSC_1974

Visst är den fin!

Nej nu är det nog dags för elfilten och soffläge, laddar för en ny arbetsdag=)

Må så gott!

//Jenny//

Det här inlägget postades i Allmänt, Löpning, shopping och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

