Wanna chill out? (ett kort)

Måndag och en lugn kväll hemma. I dag blev det ingen träning, tog en vilodag=)

I morgon blir det löpbandet igen. Tänk om jag kunde vara lika duktig med att träna styrka, men det är sååååå tråkigt.

Måste bara hitta på något bra tränings program som man kan göra hemma.

I stället för att springa så boade jag in mig i min scraphörna. Här om dagen släppte MoManning en underbar freebie.

En digi stämpel med en tjuv som snor ett hjärta ”You stole my heart”. Denna har jag färglagt i dag och gjort ett kort ut av. Tyvärr är det nu alldeles för mörkt inne för att fota, så i stället får ni se ett kort som jag gjorde för några veckor sedan. Ett kort med en digi stämpel från MayzyArt. Kortet med ”Hjärt tjuven” visar jag i morgon=)

Så här blev kortet:

chill out

 

 

Text stämplarna kommer från Unity stamp kit. Stjärnorna har jag stansat ut med en stjärndies.

Bakgrunden är olika tejpremsor som jag har satt dit.

chill out stämpel

 

Motivet är färglagt med mina copic ciao pennor. Jag ritade en ram runt digi stämpeln med en svart journaling penna.

Ramade in hörnorna runt motivet med att stämpla små stjärnor.

chill out detalj

 

Må så gott!

//Jenny//

balsam

Det här inlägget postades i kort och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

