Nytt år….ny gardiner…ljusare tider

I morgon rensas julen ut här hemma.

Jultomtar, granen och julgardiner……

Tänk att det är så mysigt att julpynta men lika skönt när allt det juliga åker ut.

Och eftersom julgardiner ska ned så måste nya upp.

Personligen har jag aldrig haft något intresse för gardiner, så tråkigt att sy upp, stryka och fixa med.

Julgardinerna som jag köpte i år är mina första julgardiner. Har aldrig bytt till julgardiner förut  eftersom det känns så onödigt att fixa med för så kort tid. Men nu i år hittade jag fina panel gardiner med gammaldags tomtar på, så hör och häpna de blev strukna och åkte upp.

Fick hem Jotex katalogen idag och hittade lite nya gardiner på Jotex.

Surfar man dessutom runt och söker på rabatt på google så hittar man oftast rabatt koder.

Hittade en på 30% på hela summan på Jotex (ej reavaror) som går ut i dag.

Här är koden om ni ska beställa något i dag: 131201

Dessa gardiner kommer snart hem till mig:

85-3144a

 

(foto lånad från Jotex hemsida)

//Jenny//

Det här inlägget postades i Inredning, shopping och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

