Dagens foto -Shopping dag avslutas med familjemys och filmen Happy feet

Nackdelen med att vara ledig är att vi helt och hållet lägger om dygnet. Uppe sent och sover länge.

I dag slog vi nog alla rekord och sov till 11:00. Inte riktigt klokt. Och maken och jag som skulle åka i väg tidigt till coop och månadshandla, för att sedan ha hela dagen hemma.

Jag skulle städa, scrappa och testa mina nya löparskor ute tillsammans med mitt pulsband.

Men så blev inte fallet, vi skulle bara plocka lite först, innan vi åkte till coop.

Detta resulterade i att vi inte var vid coop förrän vid tre tiden.

Och månadshandla tar ju lite tid och vi var ju inte ensamma kan jag ju gott och väl säga.

Väl hemma var det åter igen dags för att plocka upp alla varor vi inhandlat.

Så min löpning blev aldrig av, inte heller fick jag något scrappat, men så är det i bland….

I stället städade jag min scraphörna, tog ett glas vin och njöt av att vara ledig.

På kvällen blev det god middag och familje film ”Happy feet”.

Dagens foto:

DSC_1430

 

I morgon blir det bio filmen ”Hobbit”  tillsammans med maken, sonen och min svåger.

Må så gott!

//Jenny//

Det här inlägget postades i Dagens foto och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

