Blivit moster, en sida till min Life journaling pärm

Den 8 augusti 2012 blev jag moster och barnen fick en ny liten kusin.

Tänk att min lilla lilla syster har blivit mamma. Ja hon är ju inte så liten längre.

Men i och med att det skiljer nio år emellan oss så är hon ju ändå min lilla lilla syster.

Så mysigt att få bli moster. Det ända tråkiga är att min syster bor uppe i Umeå, så det blir inte så ofta vi ses.

Men nu i julas var de på besök i Stockholm. Då fick också våra två barn träffa sin lilla kusin för första gången och moster fick gosa lite.

I våras köpte jag mig en pärm i A4 storlek där tanken är att scrappa layouter, samla minnen, tags, art journaling med mera om viktiga händelser i mitt liv.

Framsidan på pärmen ser ut så här:

life journaling

 

Så här blev min layout, med rubriken ”Blivit moster”

blivit moster

 

blivit moster rubrik

 

blivit moster hello

 

Må så gott!

//Jenny//

balsam

Det här inlägget postades i Allmänt, Layout A4, Life journaling och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

15 kommentarer till Blivit moster, en sida till min Life journaling pärm

  1. Ruby M skriver:

    Lovely layout.

  2. KDG skriver:

    LOVE your pages! I LOVE when stamping is done on scrapbook pages…I don’t use them enough on layouts!

  3. Julie skriver:

    These pages are fantastic, and so are the pics. Such treasures!

  4. Carol L skriver:

    Beautiful layouts of a happy family! Congrats Auntie 🙂

  5. Crystal R skriver:

    Beautiful layouts and precious photos!

  6. Karen N skriver:

    Very pretty LO!

  7. Hussena skriver:

    The Lo is just beautiful! 🙂

  8. Angel skriver:

    Love in an instant. Absolutely love the layout and your cute baby! 🙂

  9. Mary Anne K. skriver:

    Great pages! That hello stamp is a favorite of mine. Happy 2013!

  10. jpscraps skriver:

    Beautiful pages and photos!

  11. michelle k. skriver:

    Very pretty pages!

  12. Sharon Gullikson skriver:

    How cute. What a sweet look.

  13. Lilia skriver:

    Awesome use of the stamps! Very pretty!

  14. Scrapper Myra skriver:

    LOvely layouts. TFS your beautiful work. 🙂

Kommentera

