Mina nya vinterlöparskor, så roooosa och fina från Icebug

Företaget Campadre, är ett företag som säljer märkes produkter. Allt från kläder, skor, smycken och husgeråd, inredning med mera. Det kostar inget att bli medlem. Om man är medlem så får man olika erbjudande till sin mail. Oftast är det fåtal av varje storlek eller produkt, så det gäller att bestämma sig fort.

För några veckor sedan så fick jag ett erbjudande om löparskor från ”Icebug”, ett svenskt märke.

Så  dessa löparskor (för halt vägunderlag) landade i min låda här om dagen.

Så nu hoppas jag på lite mindre snöyra så att jag kan testa dem.

DSC_1292

”Superlätt trail- och vinterlöpsko med BUGrip-teknologi. Dynamiska dubbar med toppar avkarbidstål ger slitstarkt allroundgrepp och gör det möjligt för dig att behålla ditt naturliga, avslappnade löpsteg även när det är halt. Formgjutna snördetaljer fixerar hälens position, samtidigt som framfoten kan röra sig fritt. Sulans flexibla uppbyggnad och neutrala dämpning stöder fotens naturliga rörelse utan överdriven styrning.” (citat från Icebugs hemsida)

//Jenny//

Det här inlägget postades i Allmänt, Löpning, shopping och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

