Dagens foto -En scrap stund

Måndag kväll.

Det känns som både vardagar och helger springer i väg och att veckorna består av måndag, fredag, måndag och fredag igen.

Trots att vi har haft en lugn helg, då vi har varit hemma och njutit av vår ledighet så gick tiden såååå fort.

Denna kväll har jag sprungit 5 km på löp bandet och där efter njutit av vår goda middag, lamm och potatisgratäng.

Efter middagen boade jag in mig i min scraphörna för att altra en skrivbok för viktiga kom i håg. En bok för, att göra listor, ideer mm.

Visar framsidan på boken i Scrapbrukets blogg på onsdag, välkommen dit då=)

Dagens foto, My self in action i min scraphörna:

Må så gott!

//Jenny//

Det här inlägget postades i Allmänt, Dagens foto. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Dagens foto -En scrap stund

  1. lifeincerise skriver:

    Första gången jag sprang 5 km igår på löpbandet…nu är det bara höja hastigheten lite i taget…så kanske målet går att nå….
    http://lifeincerise.wordpress.com/

Kommentera

